pátek 14. července 2017

Jak chytit kunu do sklopce

A na jakou návnadu kuny do sklopce vlezly? Vyzkoušel jsem opečenou topinku se sádlem, a zabralo to třikrát! Pak jsem kuní rodinku zavezl . Sušené švesty , vajíčko to jsou nej nástrahy na kunu.


Do pasti - želez jsem jich chytil kolem třiceti ,v průběhu několika let. Jak vyzrát na vyškolenou kunu?

Tudíž jako návnadu do sklopců a pastí lze dát i sušené slívy, třešně,. Dnes sa mi podarilo po dlhom čase chyťiť kunu do takejto pasce na . Kamará kterej chytá kuny do sklopce , tak jim tam dává myš chycenou do pastičky. Jednou do roka se podaří že se chytí i kuna. Kunu nejlépe chytit do sklopce bez návnady. Většinou prochází různými uličkami a tam je třeba sklopec nastražit.


Zřejmě se ti nepodaří umístit žádná návnada . Do sklopce nachytal všechny kočky z okolí, ale kuna byla. Bavíme se tady o chytání do sklopců ,kde nedojde k poranění.

Pokud je liška či kuna chycená dlouho a nechá tam svou značku, další . Prosím o radu ,jak se zbavit -vyhnat ,zatím z neobývané půdy Kunu (lasičku). Chytil jsem do sklopce tři (neodolají sušené švestce), ale po . Tak mi kuna v zimě sežrala slepici co jsem zapoměl zavřít. Past sklopec na kunu návod na nalíknutí nastražení pasti Tuza. Your browser does not currently. Jak naučit kunu na sklopec.


Naučená již kontroluje zda ve sklopci není něco na zub. Mladé kuny můžeme chytit i do menší klece, ale dospělé kuny jsou velmi chytré a nedůvěřivé a dají se chytit pouze do velkých průchozích sklopců. Dodáváme sklopce na kuny - Sklopec je past na kunu , která slouží k jejímu.


Kuna vleze do sklopce za návnadou, a jakmile se dotkne houpací desky, na které je. Většinou do sklopce chytíme kuny , tchoře, minka, kočky, ježky a podobně. A když se chytne do sklopce ,co s ní potom?


Je rachot po celý ulici a to . Já doporučuji pořídit si past - sklopec na kuny a kunu odchytit a poté ji buď. Nejzákladnější metodou, jak se zbavit kuny , je prostě ji chytit do pasti. Používají se k tomu takzvané sklopky – někdy se jim říká také sklopce.


Co na nějakou dobu skutečně zabralo, když jsem podbití vystříkal.

Po odchycení kuny (když se za ní zavře sklopec a nebo se chytí do pasti to uslyšíte) musíte reagovat rychle. Kuna je schopná dřevěný sklopec i rozbít.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky