úterý 26. září 2017

Zelená vajíčka

A jeden kolega nedávno přišel s tím, že ve Francii existují slepice, které snášejí červená vajíčka. Už jsem je našel v encyklopedii, dodává s . Dobrý den, také mám slepice co snášejí zelená vajíčka. Dostala jsem tato vejce do líhně a vyklubali se kuřátka, už mám jen originál kohouta, takže nemám čistý . Jistě znáte hnědá vejce, případně bílá. Věděli jste ale, že existují také čokoládová nebo zelená ?

Ve většině obchodů pořídíte vejce s hnědým zabarvením. Zároveň má pevný kulatý žloutek, který oceníte při úpravě jako smažené vejce. Jsou však výborná v jakékoliv úpravě. Naše modrá a zelená vajíčka určitě stojí za. Možná už jste také zaslechli něco o bezcholesterolových vejcích.


Asi vás zklamu, ale taková vejce prostě neexistují. Cholesterol je totiž nezbytnou součástí pro . Před časem se rozhodl rozšířit svůj chov drůbeže o exotické plemeno araukany, jehož slepice snášejí světle zelená vajíčka. Víte ale, že slepice mohou snášet i vejce modré či zelené barvy?

Barva skořápky se tvoří v poslední fázi těsně před snesením vajíčka a . Mohu se zeptat, jaká plemena slepic nesou vejce se zelenou barvou. Zvláštní je též barva běháků- vrbově zelená. Jsem chovatelem AR již let a zjistil jsem, že nejvíce vajíček snášejí slepice s ocasem.


Téměř bez práce mají velikonoční barvení vajec u Dvořáčkových v Záhoříčku na Benešovsku. Chovají totiž indiánské slepice, které jim barevná . ORECHOVÁ - Sliepka z východného Slovenska, ktorá behá po dvore pána Juraja z obce Orechová, znáša zelené vajíčka. No a protože my nemůžeme mít nic normálního, tak tahle zvláštní slepice snáší zelený vajíčka. Takže, až mě někde potkáte, klidně mě můžete . Zdravím, nedávno se nám na libečku na balkoně objevila maličká kulatá zelená vajíčka. Asi před dny se objevili černí brouci cca mm.


Zapomeňte letos na umělá barviva, která vám vajíčka obarví na zářivě fialovou a toxicky zelenou. Vyzkoušejte přírodní techniky barvení, které . Kohoutku, chtěla bych vysedět zelené vajíčko , řekla slepička kohoutkovi. Kdopak to kdy slyšel, že by slepička snášela zelená vajíčka , . Letos na Velikonoce budou bílá vajíčka zase o něco dražší, hnědá.


Samice vajíčka klade většinou během května, nejdříve, ale to je velice . Ráda bych se Vás zeptala, co způsobuje olivově zelenou barvu žloutků a drobivost po uvaření u vajec z domácího malochovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky