pátek 28. listopadu 2014

Ometač včel

Našim dalším výrobkem je naše vlastní konstrukce ometače včel chráněná průmyslovým vzorem. Ometač včel - překližkový. Sada hnacích kroužků pro překližkový ometač 2ks.


Náhradní kroužek mezi kartáče - překližový ometač. Elektrický ometač včel je praktická pomůcka, která slouží na odvčelení rámků před vytáčením. Vrtačky rámků a ometače včel.

V samých začátcích svého včelařského podnikání jsem k děrování rámků používal obyčejné šídlo, byla to práce zdlouhavá a . Vážení přátelé, pro první ometače jedu za dní, pak v intervalech po týdnech další a další. Pokud máte již objednáno, průběžně Vás budu . Jak jsem se na ten igelitovej ometač koukal tak místo ložisek na hřídelkách má jen kluzná pouzdra. Je to lehké a zřejmě to stačí ale tyhle . Mechanický odstraňovač včel z medných plástů při medobraní nebo jiné manipulaci se včelami.


Včely jsou ometávány kartáči z . Tato operace se mi zdá příliš zdlouhavá a pracná, proto jsem si pořídil ometač včel. Nepouštěl jsem se do žádných experimentů v podobě .

El ometač včel - Komplexní služby pro včelaře. Výkup vosku a voští, prodej veškerých včelařských potřeb, prodej hrubého cukru, sklenic, medoviny a včelích. Kód zboží: ometac-vcel-12v.


Výtečný pomocník hlavně do vozů a bateriových úlů. Nabízím použitý, ale jako nový ometač včelích rámků, který byl vyroben v Německu a používán . Novinka v České republice - jediný ometač s vyjímatelnými kartáči. Dnes jsem měl možnost prohlédnout si jeden tip ometače včel u kolegy včelaře. Neviděl jsem to sice při práci se včelami ale první dojem je . Lze připojit na autobaterii z auta a nabíječku. Pro kontakt s inzerentem použijte odkaz . Já odebírám plásty alespoň částečně zavíčkované, pokud možno co s nejnižším obsahem vody.


Ve spodní části je zásobník na ometené včely. Stránky budou sloužit pro informaci členům dadantklubu a ostatním včelařům. O této stránce nejsou k dispozici žádné informace.


Používal jsem ho roky je z voděvzdorné překližky a kartáče jsou ze štětin ne žádné plastové proužky takže je velice šetrný ke včelám a je . Napájení V vám umožňuje neomezený pohyb na . Poradna Používané úly, zařízení pro chov včel a další pomůcky Ostatní zařízení. Jedná se o mechanické ometávání včel pomocí kartáčů z plastické hmoty .

Využijte možnosti státní dotace na elektrický ometač včelích rámků. Nový ometač vlastní výroby, funguje bezvadně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky